Blöjhulken! 27/6-2010-

Oh my lord!! :)))
Hade ett halvläkt sår efter ett myggbett uppe på vristen och när jag och Lilleman satt ute på balkongen och njöt av kvällssolen och kvällssvalkan så började han pilla lite på skorpan. Jag bad honom upprepade gånger att låta bli (jag vet hur mycket och länge jag blöder pga EDS) men han var på skorpan och pillade oförtrutet.
Till slut "råkade" han pilla loss den och mycket riktigt startade ett skyfall av blod! Det rann så pass mycket att det strilade ner mellan alla mina tår.
Mitt i denna minivariant av Stockholms blodbad så skuttade jag runt i panisk iver för att hitta ett plåster och paniken ökar lavinartat när jag inser att plåstren är slut?!
I denna stund av fullständig hysteri river och sliter min Lilleman i skåpet i sitt rum, kommer sedan gallopperande fram till mig med något i handen.
-Hä mamma byta! säger han och ger mig en blöja hahahaha!!!!! 
Well...plåstren är slut och det är jag med så nu sitter jag med en blöja virad runt vristen och njuter ännu en gång av kvällssolen :)

Dagens produkt: Pampers! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Suddans

En titt in i ett snurrigt huvud som ställer alldeles för många frågor och som uppenbarligen kräver för mycket av sitt samhälle.

RSS 2.0