Balkongparadis i storstan! 19/5-2010-

Idag har varit en dag full av livets vardagliga ting, nothing special mao haha!
Däremot har jag äntligen kunnat använda min balkong till annat än förvaringsutrymme.
Med ett parasoll, lite växter, schyssta dynor (sydda av da numba 1 mama), ett glas vin och en gnutta solsken så känns det lite Medelhavet även i den tristaste av betongförorter.

På kvällskvisten tog jag en promenad till vårt lokala minilivs och det var en scen som tagen ur en film.
Musiken dånade från en balkong, solen sken och barn av alla färger lekte med vattenpistoler mitt i denna asfaltsdjungel allt medans bilar prydda med bling-bling gled runt i området och skapade en känsla av South Central meets Stockholm.

Feels good to be home!

Dagens låt: Ozzy Osbourne "Mama I`m coming home".


Kommentarer
Lotta

Visst är det härligt .:D



kramis

2010-05-19 @ 19:24:24
URL: http://lisekotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Suddans

En titt in i ett snurrigt huvud som ställer alldeles för många frågor och som uppenbarligen kräver för mycket av sitt samhälle.

RSS 2.0