Kloning! 8/3-2011-

För någon dag sedan lade en gammal vän/bekant upp en bild tagen på mig när jag var 15 på Facebook. Jag tyckte det var helfestligt och visade äldsta sonen bilden men sa inte att den föreställde mig med kort hår.
Han såg förvirrad ut och sa:
-Är det jag?
Jag berättade då att det var jag och hans kommentar var såå kul!
-Jävvlarrr vad lik jag är dig mamma!!
En liten liten anledning till att skriva detta inlägg då det absolut inte är lika ifrågasättande som mina andra inlägg är att jag vill tack dig för den bilden M.Ö. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Suddans

En titt in i ett snurrigt huvud som ställer alldeles för många frågor och som uppenbarligen kräver för mycket av sitt samhälle.

RSS 2.0